عودت

اگر محصول تحویل داده نشد، کار نکرد یا نتایج وعده داده شده را نداد، می توانید درخواست بازپرداخت کنید. اگر 14 روز از خرید شما گذشته باشد، متأسفانه، نمی‌توانیم به شما بازپرداخت یا تعویض ارائه کنیم، مگر اینکه محصول معیوب باشد. برای واجد شرایط بودن برای بازپرداخت یا تعویض به دلیل نقص، باید اسکرین شات و شرح مشکل خود را به ایمیل ما ارسال کنید. برای تکمیل بازگشت شما، ما نیاز به رسید یا مدرکی مبنی بر خرید و مدارک پشتیبان در مورد ادعای خود داریم و شما باید از طریق آدرس ایمیلی که سفارش به آن تحویل شده است با ما تماس بگیرید.

بازپرداخت (در صورت قبول)

پس از دریافت و بازرسی بازگشت شما، ایمیلی برای شما ارسال می کنیم تا به شما اطلاع دهیم که کالای برگشتی شما را دریافت کرده ایم. همچنین تأیید یا رد درخواست بازپرداخت شما را به شما اطلاع خواهیم داد. اگر درخواست شما تأیید شود، بازپرداخت شما پردازش می شود و اعتباری به طور خودکار به کارت اعتباری یا روش اصلی پرداخت شما در مدت معینی از روز اعمال می شود.

بازپرداخت دیر یا مفقود (در صورت وجود)

اگر ظرف چند روز بازپرداختی دریافت نکردید، لطفاً دوباره صورت حساب بانکی خود را بررسی کنید. سپس با شرکت کارت اعتباری خود تماس بگیرید، ممکن است چندین روز یا بیشتر طول بکشد تا بازپرداخت شما به طور رسمی اعتبار یابد. بعد، با بانک خود تماس بگیرید. اغلب یک زمان پردازش قبل از بازپرداخت وجود دارد. اگر همه این کارها را انجام داده اید و هنوز بازپرداخت خود را دریافت نکرده اید، لطفا با ما تماس بگیرید.

مبادلات (در صورت وجود)

ما فقط در صورت معیوب بودن یا آسیب دیدن اقلام را تعویض می کنیم. اگر نیاز به تعویض آن با همان کالا دارید، برای توضیح مشکلی که با آن مواجه هستید، یک ایمیل به آدرس

robotforex.ir@gmail.com

برای ما ارسال کنید.